В етері програми «Інформаційний фронт» науковець та член правління ГО «Центр комунікаційно-контентної безпеки» Григорій Любовець розповів про комунікаційно-контентну безпеку та її прояви у повсякденному житті
Костянтин Богатирьов: Що таке комунікаційно-контентна безпека?
Григорій Любовець: Це питання актуальне та дискусійне. Ми всі дуже часто вживаємо термін «інформаційна війна», але на сьогоднішній день він не повністю окреслює всі проблеми в цьому напрямі. Є комунікація та контент, проте вони зараз чомусь не поєднуються, особливо, коли ми протидіємо інформаційним нападам. Тому що агресії можуть бути не тільки мілітарні. Зараз людство живе в дуже швидкий час, і ми можемо навіть не помічати такі дії ворого навіть у новинних стрічках. Комунікаційно-контентна безпека – це якраз безпека інформації в сучасних швидкостях.
Костянтин Богатирьов: Що вона захищає окрім інформації?
Григорій Любовець: В першу чергу вона захищає інформаційний простір. Але вона стосується не тільки держави та ЗСУ, але ще й кожної особи, населеного пункту та роботи. Тому ми маємо бути включені в актуальні процеси не тільки нашої держави, а й світу. Тоді ми захищені та бачимо перспективу.
Костянтин Богатирьов: Якими способами нас захищає комунікаційно-контентна безпека?
Григорій Любовець: Не захищає. Але її методики дають можливість озброїтись навіть не стільки для захисту, а просто для впевненості в житті та розуміння того, що відбувається в цьому світі.
Костянтин Богатирьов: Де ми можемо побачити прояви такої безпеки в повсякденному житті?
Григорій Любовець: Це питання інструментарію. Комунікаційно-контентна безпека оперує не одною новиною, матеріалом або сюжетом. Вона включає в себе резонансні теми, проблеми, аргументи та сукупність новин за людську добу. Це не звичайні 24 години, це доба життєвого циклу людини. Десь з 7-8 години ранку і до 21.00.
Костянтин Богатирьов: Чи є якась класифікація агресій в інформаційному просторі?
Григорій Любовець: Ми класифікуємо в першу чергу будь-які негативи. Вони розділяються на виклики, ризики та загрози. Про них дуже важко говорити в режимі сучасних швидкостей. Але це потрібно для того, щоб ставитись до інформації відповідально. Тому що зараз дуже часто інформацію можуть перекрутити до невпізнаваності.
Костянтин Богатирьов: До чого тут ЗСУ?
Григорій Любовець: В наших Збройних Силах дуже багато ексклюзиву, проте ми не завжди його оприлюднюємо. Але в першу чергу саме наші військові не дають поширитись російському путінізму. Наша пропозиція дуже проста – давайте зробимо кожен постріл контентом. Або можна висвітлювати особистість кожного військового на передовій, як тему для ефіру, новини чи передачі. Ізраїльтяни, наприклад, в своїх протистояннях фіксують все, що відбувається на лінії зіктнення цілодобово.
Костянтин Богатирьов: Що таке виклики, ризики та загрози в інформаційному просторі?
Григорій Любовець: Виклик – це стан проблеми, яку дуже часто ніхто не бачить. Але її вкидають для того, щоб подивитись на реакцію людей. Дуже часто ми думаємо, що це нас не стосується, бо проблема назріває десь далеко.
Ризик – це стан, коли одна проблема починає проникати у різні сфери нашого життя.
Загроза – це коли виклик починає реалізовуватись. Тоді вже можуть бути якісь жертви.
Наша задача не допустити, щоб виклик став вбивчою загрозою. Час між викликом і ризиком – це наш час.
Костянтин Богатирьов: Де можна детальніше ознайомитись з цією темою?
Григорій Любовець: Заходьте на сайт нашої організації «Центр комунікацийно-контентної безпеки», там є багато інформації з усіх питань у даній тематиці. Ми завжди відкриті до діалогу та зможемо відповідсти на ваші запитання.
Джерело: https://www.armyfm.com.ua/yak-pomititi-voroga-u-novinnih-strichkah/
Be the first to comment on "Як помітити ворога у новинних стрічках?"